Meest gestelde vragen

Hoe kan ik bestellen en betalen bij Charlie en Vos?
 

Via onze webwinkel kun je eenvoudig alle producten uit ons assortiment bestellen. Kies de categorie waarin je iets zoekt. Bekijk de verschillende producten en maak je keuze. Klik op ‘voeg toe aan winkelwagen’ om het gekozen product toe te voegen aan je winkelwagen. Ben je klaar met winkelen? Ga dan via je winkelwagen verder met bestellen.  Kies je betalen via Ideal. Heb je een kortingscode, dan kun je deze invullen. Daarna kies je de knop ‘bestelling’ afronden. Vul je gegevens in en ga verder met betalen. Je bestelling is definitief als je betaling is verwerkt. Je krijgt van ons een e-mail om je bestelling te bevestigen. 

Kan ik mijn bestelling ook als cadeautje laten verpakken?
 

Dat kan zeker! In je winkelwagen kun je aangeven dat er een cadeautje bij zit. Wij pakken het dan voor je in. Je kunt ook aangeven of je het pakketje zelf wilt ontvangen of meteen laten opsturen naar wie je het cadeau wilt geven.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
 Stuur een e-mail naar info@charlieenvos.com. 
Geef hierin aan wat je besteld hebt, je gegevens en je rekeningnummer. Hebben we je bestelling nog niet verstuurd? Dan kunnen we deze annuleren. En het geld dat je betaald hebt terugstorten. Is de bestelling al wel verstuurd? Dan kun je deze terugsturen. 

Betalen bij Charlie en Vos kan via ideal.
Is online betalen bij Charlie en Vos veilig?
 Ja, via onze webwinkel kun je veilig bestellen en betalen. Je moet wel zelf zorgen dat je eigen computer goed beveiligd is. Bij het betalen kun je controleren of de verbinding veilig is. Het webadres moet dan beginnen met https://. De ‘s’ geeft aan dat de internetverbinding beveiligd is. Klik eventueel op het gekleurde blok naast de adresbalk om te controleren of de beveiligde verbinding bij onze website hoort.

Waarom loopt de betaling via Mollie? 
Wij hebben een technische partner nodig om betalingen met iDeal mogelijk te maken. Mollie zorgt  voor de techniek tussen onze webwinkel en jouw bank. Zodat de betalingen veilig en snel verlopen.  

Informatie over verzenden, ruilen en retourneren

Wat zijn de verzendkosten? Brievenbus post is slechts € 3,95. Past je bestelling niet door de brievenbus? Dan versturen we je bestelling als pakket. De kosten hiervoor zijn € 6,95. Bestel je voor meer dan € 100? Dan betaal je geen verzendkosten.

Verzendkosten België & Duitsland €11,- Vanaf €150,- gratis verzending! 
Verzendkosten EU Vanaf €250,- gratis verzending!  

Woon je in het buitenland en wil je bij ons bestellen? Wij versturen In Europa. Staat je land niet vermeld tijdens het bestellen? Stuur ons een e-mailtje naar info@charlieenvos.com en vermeld hierin welke producten je graag wilt bestellen en wij vertellen je dan wat de verzendkosten zijn.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
Onze producten worden met de hand in Nederland geproduceerd.
Meestal zijn onze producten op voorraad, indien je iets op maat besteld dan kan je bestellen langer duren, dit wordt altijd gecommuniceerd via de mail.
Wij gebruiken PostNL om je bestelling te laten bezorgen, het kan gebeuren dat de aflevering keer vertraagd is, wij vragen hiervoor je begrip. 

Hoe werkt het bezorgen? Bij bezorging door PostNL  zijn de bezorg voorwaarden van PostNL van toepassing. De artikelen worden zorgvuldig verpakt voor transport. Charlie en Vos kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de fouten van de bezorger. Bij ontvangst dient de koper de inhoud te controleren op schade/ onvolkomenheden, mocht dit het geval zijn, dan dient de koper direct contact op te nemen met Charlie en Vos middels e-mail. 

Kan ik mijn bestelling retour sturen? Is het product niet naar je wens? Stuur je product binnen 14 dagen na ontvangst terug.. (kosten voor het retour zenden zijn voor de koper, bij omruilen rekenen wij alleen de kosten voor het retour zenden, niet voor het opnieuw sturen van een product). Het product moet ongebruikt zijn. Stuur een mail naar info@charlieenvos.com en geef aan welk product je terug wilt sturen. Geef hierbij ook aan of je het wilt ruilen voor een ander product of liever je geld terug wilt ontvangen. Het adres voor retour sturen is: Charlie en Vos. J. O. Vailliantlaan 28 B 1086 ZA Amsterdam. Na ontvangst van je retour maken wij het aankoopbedrag naar je over. Charlie en Vos is niet aansprakelijk voor beschadigingen ontstaan tijdens het retour sturen.

Wil je op de hoogte blijven? Volg ons dan op Instagram of op onze website. 

Wat gebeurt er met mijn gegevens? Wij houden ons aan de wet bescherming persoonsgegevens. En gaan zorgvuldig met je gegevens om. We gebruiken deze alleen om je bestelling in de webwinkel te verwerken. Bij je eerste bezoek moet je akkoord gaan met het gebruik van cookies. Klik in de banner waarin je toestemming wordt gevraagd op ‘meer informatie’ voor een nadere toelichting over het gebruik van cookies. Wil je niet dat wij cookies gebruiken dan kun je dit uitschakelen in je internetbrowser. Het uitschakelen van cookies kan het gebruik van onze webwinkel beperken.

Heb je een andere vraag dan op de lijst staat? Stel deze dan via info@charlieenvos.com of bel naar +31(0)20 2157900. Dan nemen we binnen twee werkdagen contact met je op

 

Winkelwagen
Chat openen
Welkom,
Kunnen wij van Charlie en Vos je helpen?